Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Gocłowska Sylwia
(1)
Piątkowska Monika (1980- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Ambush marketing
(1)
Igrzyska Olimpijskie
(1)
Igrzyska Olimpijskie Zimowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing sportowy
(1)
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej
(1)
Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej
(1)
Organizatorzy imprez
(1)
Zawody sportowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [157]-173.
POJĘCIE I GENEZA ZJAWISKA AMBUSH MARKETINGU Jak to się wszystko zaczęło? KIERUNKI BADAŃ NAD AMBUSH MARKETINGIEM W LITERATURZE PRZEDMIOTU Identyfikacja zjawiska ambush marketingu Wpływ ambush marketingu na konsumentów Strategie przeciwdziałania ambush marketingowi KLASYFIKACJA PRAKTYK AMBUSH MARKETINGU W ORGANIZACJI IMPREZ SPORTOWYCH Klasyfikacja według T. Meenaghana Klasyfikacja według D. Owena Klasyfikacja według S. Chadwicka i N. Burtona Klasyfikacja według H. Preussa, K. Gemeindera i B. Seguina Klasyfikacja według M. Piątkowskiej i S. Gocłowskiej AMBUSH MARKETING W ORGANIZACJI IMPREZ SPORTOWYCH - STUDIUM PRZYPADKÓW XIX Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Republice Południowej Afryki w 2010 r. Charakterystyka programu sponsorskiego XIX Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Republice Południowej Afryki w 2010 r. Charakterystyka wybranych przypadków ambush marketingu podczas XIX Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Republice Południowej Afryki w 2010 r. Letnie Igrzyska XXX Olimpiady w Londynie w 2012 r. Charakterystyka programu sponsorskiego Letnich Igrzysk XXX Olimpiady w Londynie w 2012 r. Charakterystyka wybranych przypadków ambush marketingu podczas Letnich Igrzysk XXX Olimpiady w Londynie w 2012 r. Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie Charakterystyka programu sponsorskiego Mistrzostw Europy w Pitce Nożnej UEFA ERO 2012 w Polsce i na Ukrainie Charakterystyka wybranych przypadków ambush marketingu podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA ERO 2012 w Polsce i na Ukrainie XXII Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi w 2014 r. Charakterystyka programu sponsorskiego XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi Charakterystyka wybranych przypadków ambush marketingu podczas XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi STRATEGIE PRZECIWDZIAŁANIA ZJAWISKU AMBUSH MARKETINGU PODCZAS MISTRZOSTW EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ UEFA EURO 2012 W POLSCE I NA UKRAINIE - STUDIUM PRZYPADKU FENOMEN AMBUSH MARKETINGU A ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK OFICJALNYCH SPONSORÓW WYDARZENIA SPORTOWEGO - STUDIUM BADAWCZE Wskaźniki rozpoznawalności marek oficjalnych sponsorów i ambush marketerów podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 w Polsce i na Uk 6Rozpoznawalność marek oficjalnych sponsorów i ambush marketerów w różnych grupach konsumentów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 10
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6094 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności